Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Φλερτ Νο2


PREVIOUS ON ΦΛΕΡΤ

-Πιστεύεις  ότι οι γυναίκες το έχουν παρακάνει.. με τον σεξουαλικά
απελευθερωμένο φεμινισμό τους;
-Όχι αλήθεια , δες την κοκκινομάλλα απέναντι . είμαστε εδώ 1 ώρα και είναι μόνη της , δεν την έχει πλησιάσει κανένας , λες και φοβούνται όλοι. Σαν να σου δίνει την εντύπωση πως ‘’σήμερα αγοράκια μου εγώ επιλέγω’’
-Δηλαδή θέλεις να μου πεις πώς ένας παντρεμένος δεν μπορεί πλέον να φλερτάρει μια γυναίκα ?
-Φλερτάρει ? Τι είναι αυτό ? Ακούς εκεί φλερτάρει .Καλά αφού μπόρεσες και βρήκες γυναίκα πρέπει να σε αγαπαει  πολύ ο θεός . Έχει χιούμορ τελικά ο κερατας.
-Και εγώ σου λέω πώς αν θέλω μέσα σε πέντε λεπτά έχω πάρει το τηλέφωνο της κοκκινομάλλας.
-Να πας. Θα έχει πολύ γέλιο να σε βλέπω να βάζεις την ουρά στα σκέλια .Αν και ομολογώ πώς τα συναισθήματα μου θα είναι ανάμικτα .Σαν να βλέπεις την πεθερά σου να πέφτει στον γκρεμό με το καινούργιο σου αυτοκίνητο ένα πράγμα.
-Πάω
-Άντε αγόρι μου , κάνε μας υπερήφανους…
………………………………………………………….

-Μπορεί να μην είμαι ο πιο όμορφος άνδρας εδώ , αλλά είμαι ο μόνος που βρήκε το θάρρος να σου μιλήσει .
-!!!!!!!!!!!!!!!
-Κοίτα , ξέρω πώς σου είμαι άγνωστος , αλλά σε κοιτώ ώρα τώρα και σκέπτομαι ‘’να μια ωραία γυναικα.Αν κρίνω από το βλέμμα της θα είναι και έξυπνη (σ.σ. Λέμε και καμία μαλακια περί έξυπνης γυναίκας , αλλά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.) Αν δεν κάνω κάτι να γνωριστούμε δεν θα το μάθω ποτέ
Με λένε Γιάννη (το όνομα είναι τυχαίο ξάδελφε.)
-Βάσω ….γεια σου Γιάννη.
…….
-Τώρα μάλλον κoλλησα . Δεν έχω κάτι έξυπνο να πω. Πες κάτι εσύ αλλιώς θα με χάσεις!
-Θα σε χάσω? Πολύ σίγουρο για τον εαυτό σου σε βρίσκω .Το κάνεις συχνά αυτό?
-Ποιο?
-Να πιάνεις κουβέντα σε γυναίκες που κάθονται μόνες τους
-Όχι όχι κάθε άλλο . Είμαι οπαδός του ‘’Σεμνά και ταπεινά’’
-Ναι και τα είδα τα χάλια τους
-Ωπα και πολιτικοποιημένη  .Πάντως δεν είσαι κομουνίστρια (Δυστυχώς γιατί κάνουν καλό κρεβάτι)
-Και πως το κατάλαβες ?
-Δεν έχεις μουστάκι …(Ευτυχώς γιατί δεν κάνουν καλό κρεβάτι) και παρα είσαι κομψή . Άλλωστε με Λουί Βιτον τσαντάκι …….
-Όλα τα προσέχεις ε? Τι δουλεία κάνεις?
-Είμαι διευθυντής πωλήσεων σε μια εταιρία με ιατρικά είδη (θα μου ζητήσει κα Ε9 τώρα?)
Τι πίνεις ?(τι άλλο θα μπορούσε να πίνει μια γυναίκα σε ψιλό ποτήρι κίτρινου χρώματος εκτός από…….)
-Βότκα πορτοκάλι
-Ελπίζω να αντέχεις άλλο ένα ε? κερναω
-Άντε να πιούμε ένα ακόμα αν και μια φωνή μέσα μου λέει πως δεν θα μας βγει σε καλό
-Φωνή μέσα σου? ( ο κερατας ο άλλος λες να προσπαθεί να μου κάνει χαλάστρα? Η αλήθεια είναι πώς έχω ώρα να τον ακούσω)
-Φωνή ….Τρόπος του λέγειν
………………
-Πέρασε η ώρα . δυστυχώς πρέπει να φύγω
-Από τώρα ? (μα ακόμα δεν μου έδωσες το τηλέφωνο σου)
-Έχω και έναν άντρα να με περιμένει σπίτι . θα έχει λυσσαξει τόση ώρα
-Έχεις μια μοναδική ευκαιρία να μου ζητήσεις το τηλέφωνο μου τώρα που είμαι ευάλωτος
-Και αν δεν το θέλω?
-Ορίστε?
-Λέω γιατί να το θέλω ?
-Μα για να ξαναβγούμε ? ( τι έγινε ρε παιδιά?)
-Είμαι σίγουρη πώς είσαι παντρεμένος ε?
-Παίζει κανένα ρόλο ?
-Όχι κανένα απολύτως …. Απλά αν ήξερες τόσο καλά όσο νομίζεις τις γυναίκες τότε μωρό μου θα ησουν……….Εργενης ……..
Γράψε το τηλέφωνο μου.... γλυκε μου.


Υ.Γ
οποιαδηποτε ομοιοτητα με προσωπα ή καταστασεις ειναι συμπτωματικη
και ουδεμια σχεση εχουν με την πραγματικοτητα!!!!!

1 σχόλιο: