Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Φοιτητρια Νικη


Σήμερα θα σας μιλήσω για την Νίκη

Ξαδέλφη ετών 25 αριστερών πεποιθήσεων (πρωτότυπο) φοιτήτρια (για πόσο ακόμα?) με καλλιτεχνικές ανησυχίες.
Που την έχανες που την έβρισκες σε μια πορεία διαμαρτυρίας .
Βαθειά πολιτικοποιημένο και αντιδραστικό άτομο που είμαι σίγουρος πώς αν ποτέ συναντούσε τον Θεό θα του επέβαλε τις 10 εντολές να τις μετ ονομάσει σε ‘’δέκα θέματα προς συζήτηση’’ 

Καρπός ενός φλογερού έρωτα δυο ανθρώπων που ο πρώτος τους έρωτας έμελλε να είναι και ο μοναδικός (καημένε Δημήτρη σε λυπάμαι )
Μετά από μερικά χρόνια απουσίας ορίστηκε σημείο συνάντησης υπόγειο κουτούκι στην δάφνη
Τα λόγια της δεν σου αφήναν καμία επιλογή να αρνηθείς (συχνάζουμε εκεί με τις φίλες μου)
Παραμάσχαλα λοιπόν τον άλλον και φτάνουμε στο σημείο συνάντησης
Προς μεγάλη μας απογοήτευση ανακαλύψαμε πώς οι φίλες έγιναν ‘’η φίλη μου η Κατερίνα’’ που είχε να δει τον άλλον ‘’από τότε που είχε μαλλιά’’ (μα καλά έκανε παρέα και με βρέφη?)

Δεν ξέρω για πιο λόγο αλλά νομίζει πώς αυτά που γράφω είναι η αυτό βιογραφία μου (!!!!!!) και αναρωτιόταν πώς δεν μου έχει σπάσει το κεφάλι η γυναίκα μου.
Μάταια  προσπαθούσα να της εξηγήσω πώς ο καλύτερος τρόπος να καθησυχάσεις την γυναίκα σου είναι να την κάνεις να πιστέψει πώς είσαι από εκείνους που μιλανε πολύ αλλά ….
-Σκυλί που γαυγίζει Νίκη μου μη τον φοβάσαι.
Άλλωστε και του διαβόλου η μεγαλύτερη επιτυχία ξέρεις πια είναι?
-Όχι για πες
-Έπεισε τον κόσμο πώς δεν υπάρχει. Έτσι και εγώ
Η φίλη της Κατερίνα στον δικό της κόσμο παρέα με του Gay φίλους τις (τι Gay δηλαδή …. ούτε σπίτι στην Μύκονο ούτε πολλά λεφτά ούτε εκπομπή στην τηλεόραση…. Πουστιδες όχι Gay!!)
Λογική και η απορία του άλλου
-Μα καλά και δεν φοβάσαι να αφήσεις μόνο του τον άντρα σου με τους φίλους σου?
Δεν θέλω να φανώ πουριτανός αλλά αν η ομοφυλοφιλία ήταν φυσιολογική, θα έφτιαχνε τον Αδάμ και τον Γιάννη.( δεν θέλω να πω τίποτα ξάδελφε )

Μετά από λίγη ώρα στην παρέα μας έφτασε και η φίλη της Μαριαλενα , το μόνο ενδιαφέρον θηλυκό της παρέας (ίσως γιατί δεν μιλούσε!!!)
Η κουβέντα μας συνεχίστηκε με άλλα ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν τις φοιτήτριες όπως η οικονομική κρίση (τα μόνα καταστήματα που δεν θα κλείσουν είναι τα καταστήματα καλλυντικών ) τον κινηματογράφο (δεν κατάλαβες αγαπητέ μου το βαθύτερο νόημα του κυνόδοντα. Η αρρώστια που υπάρχει στην ελληνική οικογένεια ) για την καταπίεση που δέχεται η σημερινή νεολαία .
Ενδεικτική είναι και η κουβέντα της Νίκης
- θα τις τα κόψω τα πόδια τις αδελφής μου αν τολμήσει να πάει στο εξωτερικό ,αλλά καλοί μαλακες είναι και οι γονεις μου που δεν της τρίζουν τα δόντια
(θυμίζει πρώην αντιπολίτευση που ανέλαβε την εξουσία….. εεε συγγνώμη …… την λαϊκή εντολή θέλω να πω να κυβερνήσει , και τα ξεχνά τα δικά της καμώματα )

Κάπως έτσι λοιπόν πέρασαν 3 ώρες βαθιάς σοφίας ευχαριστώντας στο τέλος τον Θεό που δεν είμαι φοιτητής
Το συμπέρασμα μου?
Φυσικά και υπάρχει πολλή γνώση στα πανεπιστήμια. Οι πρωτοετείς φέρνουν λίγη, οι τελειόφοιτοι δεν παίρνουν πολλή κι έτσι η γνώση συσσωρεύεται.


Υ.Γ.
Οι στατιστικές λένε ότι ένας στους τέσσερις ανθρώπους υποφέρει από κάποια διανοητική διαταραχή. Σκέψου τους τρεις καλύτερους φίλους σου. Αν είναι υγιείς, τότε έχεις πρόβλημα

Υ.Γ.2
Νίκη μου σε αγαπώ πολύ

3 σχόλια:

  1. Δηλητήριο στάζει το στοματάκι σου πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ως ενα απο τα πρωταγωνιστικα πρόσωπα του συγκεκριμένου κειμένου έχω πολλές ενστάσεις αλλά, σέβομενη την εμπνευση του συγγραφέα και τη δήλωση οτι αυτά που γράφει δεν είναι αυτοβιογραφικά(?!?),
    θα διασκεδάσω με το σχόλιο για τους φίλους. γιατι άλλωστε δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος εισαι...:P
    Μετά τιμής, Κατ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στις στατιστικες δεν αναφερεις τι γινεται οταν δεν εχεις τρεις φιλους!!!?
    εμενα η γνωμη μου ειναι οτι εδω υπαρχει μια διαστρεβλωση των αριθμων.
    Στην πραγματικοτητα δεν ειναι 25% του κοσμου ψυχακηδες.Το 25% αναφερεται στον καθενα ξεχωριστα.
    Εν'ολιγοις,ολοι εχουμε ενα 25% ψυχακια μεσα μας,που περιμενει την ευκαιρια να εμφανιστει.
    Οταν οδηγουμε για παραδειγμα τα ποσοστα ανερχονται σε πανω απο 70%.
    Οταν κανουμε λογαριασμους σε πανω απο 90%.
    Οταν βλεπουμε την γυναικα μας το πρωι,ανερχονται σε 84.3%(τοσοι ειναι οι παντρεμενοι!)
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή