Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Αντοχες


-Ξύπνα .... ξύπνα ρε,ειναι ώρα να γράψεις
-Παράτα με
-Μπα νευράκια το γλυκούληi μου?
Τι επαθες?Σε κραξανε με αυτά που έγραφες χθες?
-Παραταμε σου λέω. Έχεις δίκιο τελικά. Δεν μπορώ να γράψω τίποτα για την ζωή μου που να έχει ενδιαφέρον
-Α δεν θέλω τέτοια,δεν θέλω ηττοπάθειες
-Μα δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω αν θα επιτύχω σε αυτό που κάνω
-Θέλεις μια συμβουλή?
-Για πες
-Μην κρατάς αρνητική στάση λέγοντας:.Δεν θα επιτύχω, δεν θα επιτύχω ... Προτιμότερη είναι η θετική στάση: Θα αποτύχω, θα αποτύχω.
-Άρχισες πάλι το δούλεμα?
-Εγώ? Εσύ την έχεις δει Ιούλιος Βερν με αυτά που γράφεις. Ρε αγόρι μου δεν πας να πάρεις κανένα Spor αμαξακι,να βάψεις το μαλλί σου έστω .
Και άλλους του έπιασε η κρίση των 40 αλλά δεν γράφουν μαλακιές
-Ρε εγώ αν το ήθελα θα μπορούσα να γραφώ μέχρι και στο Play Boy
-Αυτό είναι σίγουρο. Μάλιστα το Play Boy είναι το ιδανικό περιοδικό για εσένα
-Μπα πώς και έτσι?
-Ε να είναι το μόνο περιοδικό που σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα    επισκεφτείς.
-Είσαι απαράδεκτος . μα σου έχω κάνει κάτι?
-Όχι γιατί ρωτάς?
-Τότε γιατί μου φέρεσαι με αυτόν τον τρόπο?
-Βρε χαζό πλάκα σου κάνω. Αφού το ξέρεις πως σε αγαπώ
Και για να ξέρεις αν ήθελα έναν άνθρωπο να μου δώσει μια συμβουλή σε εσένα θα ερχόμουν
-Αλήθεια λες?
Και βέβαια. Άλλωστε είσαι σαν τους ηλικιωμένους. Δίνεις καλές συμβουλές γιατί δεν μπορείς πια να δώσεις το "κακό" παράδειγμα!
-Αι στον διάολο βλάκα. Μα είμαι μόλις 39
-Ναι αλλά δεν είσαι 25
-Ε και? Και τη παραπάνω έχει ένας 25αρις από εμένα?
-Αντοχές αγόρι μου. Αντοχές
-Ναι αλλά εγώ έχω ποιότητα.
-Σωστά .λοιπόν την επομένη φορά που θα βρεθείς με μια γυναίκα πες της ‘’ Μωρό μου είσαι για ένα ποιοτικό 5λεπτακι?’’
……..
-Τελικά έχεις δίκιο
Θα πάω να πάρω ένα Spor αμάξι αλλά στο λέω, το μαλλί δεν το βάφω

9 σχόλια:

  1. χαχαχα! σε βρίσκω ορεξάτο! και αυτόν τον διάλογο μεταξύ του εγώ και του υπερεγώ ζουμερότατο..και να σου πω.. αρκετά φλεγματική διάθεση για κάποιον που είναι θιασώτης... αμερικάνικων θεαμάτων :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xairome poun sou aresei nikoula mou
    Apo do kai pera tha epistrefo kathe evdomada

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να δούμε, ο προηγούμενους έκανε δύο posts σε δυο μήνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μωρό μου είσαι για ένα ποιοτικό 5λεπτακι?...χαχαχχα μου θύμισες κάτι που μου είπαν για ενα φίλο σου..χαχαχ (ξέρεις..) Μπράβο Σκόκο πολύ έξυπνο χιούμορ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 15sec..κοκοράκι....χαχαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή