Κυριακή 1 Απριλίου 2012

To soundtrack της ζωης μου


-Βρε βρε . Καλώς τον. Τι κάνεις εκεί?
-Γραφώ τα απομνημονεύματα μου. Σκέπτομαι να κάνω την ζωή μου ταινία.
-Χάχα . Και ποιος σου λέει ότι έχεις κάτι ενδιαφέρον να μας πεις για την ζωή σου?
-Εγώ αγόρι μου θα αφήσω το σημάδι μου στον κόσμο
-Μάλλον λεκέ θα αφήσεις.
-Είσαι ανόητος.
-Γλυκέ μου να σε προστατέψω θέλω. Αλώστε για να γράψεις για την ζωή σου θα πρέπει και να την ζήσεις λίγο.
-Και τι σε κάνεις να πιστεύεις ότι δεν το κάνω?
-Εσύ. Δηλαδή πήγες για μια εβδομάδα στα νησιά σου και νομίζεις ότι έζησες την περιπέτεια?
-Δεν το έκανα?
-Εσύ θα μας πεις
-Αφού με ξέρεις . Είμαι διακριτικός.
-Διακριτικός? Και θέλεις να γράψεις και τα απομνημονεύματα σου? Φαντάζομαι σαν ταινία του Αγγελόπουλου θα είναι.
-Μα αφού το ξέρω που θα καταλήξουμε, γιατί ανοίγω κουβέντα μαζί σου?
-Γιατί με χρειάζεσαι. Ιδικά τώρα
-Και γιατί τώρα?
-Μα εγώ είμαι ο σκηνοθέτης και ο διευθυντής φωτογραφίας. Μπορώ να πάρω ένα ανούσιο κείμενο και να το κάνω να έχει ένα ενδιαφέρον. Μια ασπρόμαυρη ζωή και να την βάλω σε έγχρωμο φόντο.
-Είσαι ανόητος το ξέρεις?
-Και εσύ δείχνεις κάτι που δεν είσαι
-Λες ?
-Έλα τώρα. Μεταξύ μας είμαστε.
………………….
-Αλήθεια τι soundtrack θα μου έβαζες?
-Εύκολο. Από την αρχή μέχρι το τέλος το You Can't Always Get What You Want των Rolling Stones .
-Με θεωρείς κακομαθημένο?
-Όχι προς θεού.
-Από την ζήλια σου τα λες όλα αυτά. Ναι αυτό είναι,με ζηλεύεις
-Εσένα? Τι ακριβώς να ζηλέψω?
-Το ότι είμαι ένας επιτυχημένος και γοητευτικός άντρας.
-Α ρε πόθε.
-Καλά κορόιδευε εσύ. Θα με θυμηθείς στο μέλλον.Ενα μέλλον γεμάτο υποσχέσεις.
-Ξέρεις όμως τι πιστεύω για εσένα και για το μέλλον σου?
-Άντε πες το.
-Ότι από υπόσχεση έχει μετατραπεί σε απειλή.
-Μα γιατί το λες αυτό?
-Ε κάτι θα ξέρω παραπάνω.
-Είσαι κακός.
-Όχι αγόρι μου. Είμαι απλά ο άλλος σου εαυτός….



6 σχόλια:

  1. ενα κλικ στις διαφημίσεις ρε παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κατα ενα περιεργο τροπο..αρχιζω να συμπαθω πιο πολυ τον ''αλλο σου εαυτο''..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αστον τοτε να βγει αυτος εξω καλε...και παρε την θεση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω αντίθετη άποψη...μπορείς πάντα να έχεις ότι θέλεις αρκεί να ξέρεις τι θέλεις...και να το θέλεις πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. νομίζω ότι το πάρα πολύ ωραίο τραγούδι που διάλεξες για soundtrack..δεν σου πάει κρύβει μια ηττοπάθεια..που δεν ταιριάζει σε ''Hank'' αρσενικά..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή