Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Ψυχολογος


-Βρε καλώς τον. Που είσαι εσύ εξαφανισμένος τόσο καιρό?
-Άστα έχω μπλέξει
-Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο. Ακόμα το παίζεις ραδιοφωνικός σταρ?
-Που το έμαθες εσύ αυτό?
-Τα νέα αγόρι μου μεταφέρονται γρήγορα. Από τότε που ξεκίνησες εσύ εκπομπές το τραφικ στο ιντερνέτ στις ώρες της εκπομπής σου έχει πέσει στο μισό
-Είσαι γελοίος το ξέρεις ?Έχεις ακούσει ποτέ σου?
-Ναι ρε πολλές φορές, όταν έχεις  διαφήμιση ακούω πάντα
-Βλάκα
-Ξέρεις τι εκπομπή θα σου πήγαινε εσένα?
-Για πες
-Μια εκπομπή για όσους έχουν προβλήματα ακοής , το απόλυτο κενό
-Σε γραφώ φίλε μου, έχω τον λαό  μου
-Χάχα
-Καλά γέλα εσύ
-Αμ το άλλο?
-Πιο άλλο?
-Έγινες και ψυχολόγος τώρα?
-Σκάσε βλάκα μπορεί να σε ακούσουν
-Όχι σοβαρά, πιστεύεις ότι με αυτές τις βλακείες θα ρίξεις  γυναίκα?
-Και ποιος σου λέει εσένα πώς θέλω ρίξω?
-Φίλος δηλαδή? Πρόσεχε θα καταντήσεις σαν τον άλλο?
-Ξέρεις τι λέει μια παροιμία?
-Για πες
-Ένας σοφός μαθαίνει πολλά από έναν ηλίθιο, ενώ ο ηλίθιος δεν μαθαίνει τίποτα από έναν σοφό
-Μου το χαλάς τώρα ,.Όχι σοφός,Ψυχολόγος λέμε
-Σκάσε ρε.
-Λοιπόν για να σε βοηθήσω Την επόμενη φορά που θα κάνεις ψυχανάλυση μίλα  για σεξ.
Μπορεί να καταλάβουν το πόσο άσχετος είσαι και να προσπαθήσουν να σε μάθουν τίποτα
-Το σεξ δεν είναι η απάντηση. Το σεξ είναι η ερώτηση. Το ναι είναι η απάντηση
-Οπα εσύ είσαι καλός ρε. Έτσι αγόρι μου επάνω τους.Θα ξανά προσπαθήσεις ?
-Πρέπει να ζητήσω την άδεια σου?
-Όχι απλά αναρωτούμε αν παίρνεις από τον άλλον συμβουλές
-Γιατί αν παίρνω τι πειράζει?
-Εσύ το λες αυτό?
-Ναι έχεις δίκιο συγγνώμη
-Τελικά θα την ξαναδείς
-Ποια?
-Την ασθενή σου
-Δεν ξερω,να σου πω την αλήθεια την φοβάμαι λίγο
-Γιατί ρε?
-Να αν της την πέσω είναι από της λίγες γυναίκες που μπορούν να μου κάνουν μήνυση και να μη ξοδέψουν μια σε δικηγόρο
-Μακριά φίλε μου μακριά.

1 σχόλιο:

  1. οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι συμπτωματική και ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα.
    Ακούς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή