Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Παρε το 9


-Τι έχεις γλυκέ μου. Γιατί έχεις τέτοια μούτρα?
-Πότε θα το κόψεις αυτό το΄΄ γλυκέ μου΄΄ Με εκνευρίζεις, έτσι μου έρχεται να πάρω ένα όπλο και να σου τινάξω τα μυαλά από το κεφάλι
-Και γιατί δεν το κάνεις?
-Γιατί δεν έχεις μυαλό στο κεφάλι
-Χα καλό. Για πες τώρα τη έχεις?
-Άσε με. Ρόμπα έγινα. Περίπου πριν από 3 ημέρες έμεινα σε ένα ξενοδοχείο κατά την
 διάρκεια ενός επαγγελματικού ταξιδιού και αισθανόμουν λιγάκι μόνος με ένα αίσθημα
ελευθερίας που ποτέ δεν είχα ξανά αισθανθεί.
-Και?
 -Αποφάσισα να τηλεφωνήσω στην κοκκινομάλλα.
-Πια κοκκινομάλλα? Την Βάσω?
-Ναι αυτή
-Και
-Γαμώτο. Με το νούμερο της στα χέρια μου - που έτρεμαν και ίδρωναν από την
προοπτική-, σήκωσα το τηλέφωνο και σχημάτισα τον αριθμό
Παρακαλώ! Απάντησε μια γυναίκα με αισθησιακή φωνή.
-Γεια, απάντησα, τι κάνεις ?
Καλά είμαι μου λέει αυτή με μια φωνή που με έκανε να φαντασιώνομαι διάφορα
-Καλή η φαντασίωση αλλά περνά στο παρασύνθημα γλυκέ μου.
-Σε πήρα τηλέφωνο –της λέω- γιατί μετά από την τελευταία μας συνάντηση δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου. Ήθελα οπωσδήποτε να σε ακούσω να δω τη κανεις……οχι
περίμενε, στη πραγματικότητα αυτό που θέλω είναι σεξ! Έχω όρεξη να ζήσω
άγριο σεξ μεγάλης διάρκειας αλλά τώρα!!! Μιλάω σοβαρά, επιθυμώ να
διαρκέσει όλη την νύχτα και είμαι διατεθειμένος να συμμετάσχω σε διάφορα
και μη παραδοσιακά πράγματα.
Φέρε μαζί σου όλων των ειδών τα εργαλεία, αξεσουάρ και
παιχνίδια για να σιγουρευτείς ότι θα με κρατήσουν ξύπνιο όόόόόλη την
νύχτα...! Θέλω να με ακινητοποιήσεις και να μου γεμίσεις το σώμα με ότι
θέλεις και μετά να καθαρίσουμε ο ένας τον άλλο.. με τη γλώσσα ή με ότι
εσύ θέλεις. Πώς σου φαίνεται....
-Πω πω τη λες τώρα ρε? Και τελικά τη σου απάντησε αυτή?
-Λοιπόν, πραγματικά ακούγεται φανταστικό.... αλλά κύριε μου, για να
κάνετε εξωτερικές κλήσεις πρώτα πρέπει να πληκτρολογήσετε το 9...
-χαχαχα είσαι απίστευτος ρε.
-Ναι γελά ,δεν τέλειωσα ακόμα
-Γιατί έχει και συνέχεια η ξευτίλα σου?
-Από τότε με κοίταζαν όλες οι γυναίκες του ξενοδοχείου λίγο περιεργα.Μαλιστα χθες το πρωί η κοπέλα στην ρεσεψιόν με ρώτησε αν ξέρω πότε είναι ανήθικο το σεξ,και ξέρεις τι μου απάντησε?
-Για πες
-Μόνο όταν γίνετε σωστά!
-Μια χαρά την βλέπω.
-Μπα μάπα το καρπούζι.
-Γιατί ?
-Φαντάσου μόνο πώς όταν είδε το ίδιο βράδυ τις χειροπέδες σχεδόν τρομοκρατήθηκε !!!!



Υ.Γ.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, τηγανιών στο κεφάλι και άλλων βαρέων αντικειμένων τονίζω τα εξής
Τα παραπάνω γεγονότα είναι μυθοπλασία και ουδεμία σχέση έχουν με υπαρκτά πρόσωπα η καταστάσεις.

4 σχόλια:

  1. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, τηγανιών στο κεφάλι και άλλων βαρέων αντικειμένων τονίζω τα εξής
    Τα παραπάνω γεγονότα είναι μυθοπλασία και ουδεμία σχέση έχουν με υπαρκτά πρόσωπα η καταστάσεις.

    ΧΑΧΑΧΑ
    ΝΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
    ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προς αποφυγη παρεξηγησεων,τηγανιων στο κεφαλι και αλλων βαρεων αντικειμενων,τονιζω τα εξης
    Τα παραπανω γεγονοτα ειναι μυθοπλασια και αποτελουν απλως ευσεβεις ποθους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γέλασα πολύ..αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου..''για να
    κάνετε εξωτερικές κλήσεις πρώτα πρέπει να πληκτρολογήσετε το 9...'' υποκλίνομαι...αυτό το μυαλό σου..δεν υπάρχει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή