Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Sex Drugs And Rock n Roll

-Ελα ρε ζηλεψαμε τον άλλον?
-Ε μπορείς να το πεις και έτσι.
 Αν και για να είμαι ειλικρινής τον πούστη τον Χανκ ζήλεψα.
-40αρης σεξομανής μέθυσος bloger.Δηλαδή τη παραπάνω έχει αυτός από εμένα?
-Μα το ανέφερες και μόνος σου,αυτός ΕΙΝΑΙ bloger.Για να μην αναφέρω και το sex
-Θέλεις κάτι να πεις?
-Εγώ? προς Θεού.εσύ είσαι παντρεμένος
-Και από πότε ρε οι παντρεμένοι δεν κάνουνε sex?
-Βρε κουτό sex κάνουνε.Το sex που θέλουνε δεν κάνουνε.Ξέρεις,με τις πιτσιρικες που γνωρίζει ο άλλος στα bar.
 Με το στήθος να κάνει δέηση στον Θεό,περήφανο και ζουμερό
-Γίνεσαι χυδαίος τώρα
-Ναι σε πιάσανε οι σεμνοτυφιες σου.
-Να σου πω,δεν πας μια βόλτα στον άλλον να τον βοηθήσεις μπας και γράψει καμία αράδα και να με αφήσεις έμενα στην ησυχία  μου?
-Η αλήθεια πονάει ε?
............
...........
-Και δεν μου λες αυτό το πρώτο σου blog για τι θα γράφει?
-Μα για τη άλλο? Sex Drugs And Rock n Roll
-A πράγματα που κατέχεις ε?
............
-Παράτα με.Είσαι γελοίος και κυνικός
-Και εσύ δεν ξέρεις τη σου γίνετε.Στα 40 σου αποφάσισες να το παίξεις το γλυκό πουλί της νιότης
-Ρε αν γνώριζες τη έχω κάνει εγώ στην ζωή μου θα τρόμαζες
-Το ξέρεις ε?
-Πιο?
-Περασμένα μεγαλεία και διηγωντας  τα να κλαις
-Με βλέπεις να κλαίω?
-Α αυτό είναι που σε πείραξε,όχι το περασμένα μεγαλεία?
-Λεγε ότι θέλεις,κορόιδεψε με. Εγώ μια φορά θα γράψω.
-Θα σου φτάσει το χαρτί η να παραγγείλω?
-Πνευματώδες
..............
-Κοίτα για να σε βοηθήσω λέω να ξεκινήσεις με το sex
-Λες ε?
-Και βέβαια.Λοιπόν άκου.Οι μελισσουλες ............
-Που κολλάνε τώρα αυτές?
-Είπα ρε παιδί μου να ξεκινήσεις με τα βασικά
-Με κούρσες και δεν με αφήνεις να συγκεντρωθώ
-Ναι τρομάρα σου η συγκέντρωση σου φταίει.
-Λοιπόν θα ξεκινήσω με μια μεγάλη αποκάλυψη,με το βαθύτερο νόημα της ταραχώδους ζωής μου.....
-Όπα...... Τη είναι αυτό που ακούγετε? Κλάμα μωρού?
-Το ακούς και εσύ ε?
-Ναι τράβα γκομενιάρη....της έφυγε η πιπίλα της κόρης σου
-Πάω.....
-Να χαρώ εγώ έναν σεξομανή 40αρι!!!!!!!!!!!!!!!

10 σχόλια:

  1. Χανκ(Ηank) = O πρωταγωνιστης του Californication

    Αλλος = Διασημος Blogger,φιλος,ξαδερφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΩΣ ΤΟ, ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΠΟΥΛΙ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ...! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΟΜΩΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ...ΤΥΦΛΩΘΗΚΑΜΕ...!! ΜΕΤΑ ΤΟ RADIONEVERLAND, ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΡΑΚΛΑΣ ΣΟΥ, ΕΠΟΧΗ ...! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καποτε οταν οι αντρες περνουσαν κριση μεσης ηλικιας εβαφαν τα μαλλια τους,αγοραζαν σπορ αυτοκινητο,πιαναν γκομενα βρε αδερφε.....τωρα θα εχουμε και κριση μεσης ηλικιας on-line.
    ενταξει Τακη...το πιασαμε το υπονοουμενο.you'll be back

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με πολύ μποέμικη διάθεση(κομψά λέγοντας χαχα) μπήκες..!αχ η μικρή Σκοκίτσα,πού να ξερε τις αξιώσεις του πατέρα της για κείνη για μια ροκ καριέρα..(η δεν εκφράζει εσένα αυτή η επιθυμία όπως τον μπαμπά Χανκ? Καλώς σε βρήκαμε μίστερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σχόλιο με την ορθογραφία μου θύμισε την ατάκα των 80s

    "Όταν το δάχτυλο έδειχνε το φεγγάρι ο κνίτης κοιτούσε το δάχτυλο"

    Πάντα, μα πάντα, να υπάρχει κάποιος που βλέπει τις λέξεις κι όχι το κείμενο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α! ζήλεψα που ζήλεψες (σύμφωνα με τη συνείδηση σου τουλάχιστον) και λέω να ξαναξεκινήσω. Πρέπει να πάω κάβα αύριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαιρομαι που ζηλεψες που ζηλεψα και θα ξαναξεκινησεις.Περιμενω
    (η Vodca κανει δουλεια!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχαχαχαχαχα πλακα εχει ο αλλος σου εαυτός.
    στα ''χωνει'' κανονικοτατα...
    ενδιαφερουσα προσωπικοτητα φαινεται και με χιουμορ..
    Ρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή