Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Αλλάζει αυτό που νομίζεις ότι είσαι


-Βρε καλός τον .Που είσαι εσύ χαμένος?
-Δουλειές φίλε μου δουλειές
-Έτσι λέμε τώρα τα ταξίδια? Δουλειές? Τουλάχιστον πέρασες καλά?
-Τι να σου λέω τώρα. Πολύ κρύο. Κρύο και ποδαρόδρομος?
-Και για πες, μόνος σου?
-Είσαι τρελός? Αφού με ξέρεις
-Για αυτό ρωτώ γιατί  σε ξέρω. Μα δεν ντρέπεσαι λίγο?
-Ρε πας καλά? Να με κάψεις θέλεις? Για δουλεία ήμουν
-Και πέρασες καλά?
-Άψογα
-Μπερδεμένα μου τα λες σήμερα
-Κοίτα. Τα πράγματα είναι απλά, το μπέρδεμα είναι να το καταλάβεις...
-Ρε θα σε πάρουν χαμπάρι και μετά….
-Τι θέλεις να πεις
-Ξέρεις
-Περίεργος άνθρωπος είσαι. Την μια μου την λες που κάθομαι στα αυγά μου και τώρα με κράζεις. Και να είχα κάνει και τίποτα πάει στο διάολο
-Καλά δεν σε ενδιαφέρει με όλα αυτά που γράφεις τι θα σκέπτονται οι άλλοι για εσένα?
-Μην ανησυχείς φίλε μου για το τι σκέφτονται οι άλλοι για σένα, γιατί απλώς οι άλλοι δεν σε σκέφτονται. Αναρωτιούνται τι σκέφτεσαι εσύ για εκείνους.
-Καλό
-Λες ε?
-Άπιστε
-Άπιστος? Γιατί? Άπιστος ΔΕΝ είναι ο άνδρας που ερωτοτροπεί αλλά αυτός που δεν ξαναεπιστρέφει στη γυναίκα του
-Δηλαδή το παραδέχεσαι?
-Μα καλά είσαι ηλίθιος? Κουβέντα κάνουμε. Μη μου ανάβεις φωτιές
-Εγώ σου ανάβω φωτιές η εσύ με αυτά που γράφεις?
-Μα καλά ποιος νομίζεις πώς είμαι επιτέλους?
-Το ποιός είσαι, δεν αλλάζει. Αλλάζει αυτό που νομίζεις ότι είσαι…
-Φιλοσοφημένο. Ξέρω όμως και εγώ ένα
-Για πες
-Μάθε από τα λάθη των άλλων γιατί η ζωή είναι πολύ σύντομη για να τα κάνεις όλα μόνος σου.
-Θα μου πεις τελικά για το ταξίδι?
-Τι να σου πω? Δεν άφησα καθεδρικό ναό που δεν τον επισκέφτηκα
-Γιατί αγόρι μου? Ετοιμάζεσαι να συναντήσεις τον δημιουργό σου και προσπαθείς να πιάσεις κολλητηλικια?
-Εγώ ανόητε είμαι έτοιμος να συναντήσω το δημιουργό μου. Αν ο δημιουργός μου είναι έτοιμος να περάσει το μαρτύριο της συνάντησης μας, αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
-Δεν βλέπω να θέλεις να μου απαντήσεις
-Άντε καλέ……



Y.Γ.
 Τα αυτοκρατορικά παλάτια δεσπόζουν επιβλητικά και μεγαλοπρεπή. Τα μνημεία της πόλης είναι εντυπωσιακά και οι εμπορικοί δρόμοι πάντοτε πολυσύχναστοι. Νότες κλασικής μουσικής πλανώνται συνεχώς στην ατμόσφαιρα και τα παραδοσιακά καφέ αναδύουν βιεννέζικη κουλτούρα. Ναι, είναι η πρωτεύουσα όπου ευδοκιμούν τα πιο υπέροχα ταξιδιωτικά κλισέ. Δικαίως!

11 σχόλια:

  1. τελικα?αλλαζει αυτο που νομιζεις οτι εισαι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. -Άπιστος? Γιατί? Άπιστος ΔΕΝ είναι ο άνδρας που ερωτοτροπεί αλλά αυτός που δεν ξαναεπιστρέφει στη γυναίκα του...ισχυει το ιδιο για τις γυναικες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να υποθεσω οτι για τις γυναικες,δεν ειναι τοσο απλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η ζωή είναι πολύ σύντομη γιa κάνεις τα λάθη μόνος σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή