Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Πορισμα


-Ξυπνήσαμε?
-Άσε με. Πονά το κεφάλι μου
-Το επάνω η το κάτω ?
-Πόσο ηλίθιος και χυδαίος μπορείς να γίνεις πρωί πρωί
-Αυτό σε πείραξε ε? Το πρωί. Καλά από εδώ και πέρα γράφε βράδυ
-Θα πεις πολλά ακόμα ? έχω πονοκέφαλο λέμε
-Αν δεν το αντέχεις το ξενύχτη ρε Ροντι τότε τι το θέλεις ? Άξιζε τουλάχιστον ?
-Τι να άξιζε ?
-Ο μαύρος που κοίταζες με την άλλη όλο το βράδυ. Τι να άξιζε ρε? Το ξενύχτι
-Α! Καλά ήταν μωρέ
-Άρχισες τίποτα θεωρίες περί ψυχολογίας πάλι?
-Όχι ρε τρελός είσαι? Τέλος αυτά για εμένα
-Ναι αλλά χρωστάς ένα πόρισμα
-Βαλτός είσαι?
-Έλα τώρα θα μου πεις λεπτομέρειες? Έμαθα πώς ρίξατε τρελό χορό
-Συκοφαντίες ,εγώ δεν χορεύω
-Μα γιατί? Νομίζω πως θα ήταν υπέροχο θέαμα να προσπαθείς να χορέψεις λάτιν μαζί με το πι σου, έστω μαζί με την μαγκούρα σου ρε αδελφέ
-Άρχισες πάλι
-Όχι όχι συγγνώμη . Έλα τώρα εγώ που σε αγαπώ θα μου πεις?
-Τι θέλεις να μάθεις επιτέλους?
-Το προφανές. Την έριξες ?
-Ποια ?
-Α συγγνώμη ,δεν γνώριζα πώς είναι μυστικό
-Τι λες ρε , πας καλά? Τι μυστικό και αηδίες μου λες?
-Έλα τώρα εμείς οι δυο ειμαστε…..δεν ακούει κανείς
-Τρελός είσαι ? και οι τοίχοι έχουν αφτιά
-Αχα ώστε τα καταφέραμε
-Γίνεσαι γελοίος .Και τι  είναι δηλαδή οι γυναίκες, κανένα τρόπαιο ? Να λες στους φίλους σου τα κατορθώματα σου και να κρεμάς το κεφάλι τους πάνω από το τζάκι ?
-Αν δεν σε ήξερα θα σε χαστούκιζα . Τι είναι αυτά που λες αγόρι μου? Ακόμα μεθυσμένος είσαι?
-Δεν ξέρω μπορεί
-Κατάλαβα. Τίποτα για μια ακόμα φορά
-Δεν υπάρχει περίπτωση να πέσω στην παγίδα σου. Μπορείς να πιστέψεις ότι θέλεις.
-Ρε πόσες φορές θα στο πω? Δεν έχεις πολύ χρόνο στην διάθεση σου. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός . Και εν πάση περιπτώσει πρέπει να μας κάνεις περήφανους.
-Λοιπόν θα σου πω κάτι που διαπίστωσα
-Για λέγε
-Τελικά ρε φιλέ οι γυναίκες με 2 τεκιλες (λευκές πάντα) 4 σφηνάκια, και λίγο χορό , πέφτουν σαν χάρτινος πύργος……………..
-Σ’Αγαπώ αγόρι μου
-Το ξέρω.

 Υ.Γ.
βαθιά διαταραγμένη προσωπικότητα
Σταθερή στης απόψεις της και κυρίαρχος του παιχνιδιού (τουλάχιστον έτσι θέλει να πιστεύει)
Καθαρό  βλέμμα, γεμάτο υποσχέσεις
Πρόσφατες έρευνες (Dr Skokman-2011) αποδεικνύουν ότι  η κατανάλωση ποτού ωφελεί στη ρύθμιση της  μνημονικής  της  ικανότητας και  την εξέλιξή της  σε αυτορυθμιζόμενο άτομο
Οι μελέτες είναι πρόσφατες άλλα ήδη διαφαίνεται πως οι ικανότητες αυτές αναπτύσσονται σταδιακά και μάλλον αργά, επιδέχονται βελτίωση και παρεμβάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου