Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Έλα τώρα γλυκέ μου


-Τι έχεις ? δεν σε βλέπω καλά.
-Μια χαρά είμαι .Γιατί το λες αυτό?
-Έλα τώρα γλυκέ μου,σε εμένα μιλάς
-Σου έχω πει δεν θέλω να με λες γλυκέ μου
-Και πως θέλεις να σε λέω Τάκη σαν την άλλη?
-Πέρασες τα όρια φίλε μου, φεύγεις
-Από πού?
-Από εδω .Από εμένα ,από το σπίτι.
-Αλλά αυτό είναι το σπίτι μου.Είμαι άνετα εδώ.
- Αυτό είναι το δικό μου σπίτι......και πριν μετακομίσεις,εγώ ήμουν άνετα εδώ.
-Έλα τώρα, μετά απ' όλο αυτό τον καιρό  λες πως δεν θα σου λείψω αν φύγω;
-Λέω πως θα ήθελα να έχω την ευκαιρία να το μάθω. Σε παρακαλώ, δώσε μου αυτή την ευκαιρία.
-Δεν το νομίζω. είναι μια χαρά έτσι όπως είναι. Μπορώ να έρχομαι και να φεύγω,έχω τον δικό μου χώρο...
-Όχι, έχεις τον δικό μου χώρο.
-Ακόμα μια διάκριση χωρίς διαφορά.Ελα τώρα μη είσαι γκρινιάρης
-Και εσύ με θεωρείς γκρινιάρη ?
-Τι έγινε ?Σε έμαθαν?
-Μα τι πάθατε όλοι τώρα τελευταία ?
-Τσιτωμένο σε βλέπω. Μάλλον με το σεξ δεν ε? Άστο επάνω μου.Θα σου κανονίσω ένα όργιο
-Δηλαδή με άλλες 2 γυναίκες?
-Δεν θέλω να είμαι σχολαστικός, αλλά τεχνικά ένα όργιο απαιτεί το λιγότερο έξι συμμετέχοντες. Πηγαίνει... αυνανισμός,ένας με έναν, τριολέ(παρτουζα), δυο ζευγάρια με εναλλαγές, δυο ζευγάρια εναλλάξ με έναν να παίρνει μάτι, όργιο των έξι.
-Με τρομάζει που το γνωρίζεις αυτό
-Όλοι  το  γνωρίζουν εκτός από εσένα
-Βλάκα εγώ μπορώ μόνο με τα χέρια μου να κάνω μια γυναίκα ευτυχισμένη
-Έλα ρε θηρίο αλήθεια ?
-Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ισχυρούς οργασμούς μπορούν να δώσουν αυτά τα χέρια.
-Όχι όχι δεν διαφωνώ. Απλά δυσκολευόμουν να πιστέψω ότι μπορούσαν να τον δώσουν και σε άλλα άτομα
-Είσαι γελοίος
-Έλα τώρα σε πειράζω .Είμαι σίγουρος πώς ήσουν  υπέροχος. «Α» για την προσπάθεια.Αν και  στην κάρτα προόδου σου θα λέει «ατελής. »
-Λοιπόν αυτό ήταν. Φεύγεις. Δεν θέλω να σε ξέρω
-Μη γίνεσαι κακός. Ξέρω πως τώρα τελευταία έχουμε τις διαφορές μας αλλά έχουμε περάσει και καλές στιγμές μαζί στο παρελθον.Να όπως τότε που βρέθηκες στην Ίο με τις 2 κοπέλες από το Ισραήλ το πρωί χωρίς να θυμάσαι το πώς βρέθηκες εκεί, Θυμάσαι?
-Όχι
-Τότε στην διαδρομή από Καλαμάτα με τον άλλον?
-Ούτε
-Μα καλά δεν θυμάσαι τίποτα από το παρελθόν σου?
-Το παρελθόν μου χωρίζεται σε αυτά που δεν μπορώ να θυμηθώ και σε αυτά που δεν θέλω να θυμηθώ.Κι εσύ είσαι και τα δύο.
-Με πλήγωσες
-Τι δεν καταλαβαίνεις? Θέλω να είμαι μόνος μου.Από 'δω και 'μπρος,ούτε συνείδηση ούτε ο άλλος μου εαυτός. Απλά ο ήχος του ωκεανού να διακόπτεται από φωνές από πόρνες που λένε ψέματα για το μέγεθος του σεξουαλικού μου οργάνου.
-Ξέρεις πως να φτιάχνεις μια εικόνα.
-Τι να πω;Έχω την μεγάλη  καρδιά ενός  ποιητή.
-Δυστυχώς το άλλο είναι σαν την μικρή και τρυφερή καρδία ενός μαρουλιού
-Αι στον διάολο βλάκα

3 σχόλια:

  1. kanoyme kai kenena sxolio gia ton sigrafea mas.
    Mazi soy pano,sinexise agori moy!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν παίζεσαι
    Επιτελους ενας Παναγιωτης απο τα παλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είχα καιρό να διαβάσω κάτι τόσο καλό από εσένα μωρό μου.Ναι λοιπόν, επέστρεψες!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή