Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Χρόνια σου πολλά


-Τι κάνεις εκεί?
-Πίνω δεν βλέπεις?
-Μόνος σου?
-Ναι γιατί? Κακό είναι
-Κακό δεν είναι αλλά ……μα καλά εσύ δεν έχεις γενέθλια σήμερα?
-……………………..
-Μάλιστα σε παράτησαν μόνο σου τα φιλαράκια σου?Δεν τους δίνουν άδεια εξόδου από το γηροκομείο?
-Είσαι γελοίος
-Και εσύ γέρασες
-Άλλοι γερνανε,εγω ωριμάζω
-Ναι είσαι έτυμος για συγκομιδή σαν τα σταφιλια.Αν και περισσότερο σε σταφίδα δείχνεις τώρα τελευταία.
-Βλάκα. Σημασία δεν έχει το πόσο είσαι αλλά το πόσο αισθάνεσαι
-Α κατάλαβα. Και τα πόσα κλείνεις?
-Η νεότητα δεν έχει ηλικία
-Χαχα ναι ρε.  είναι αλήθεια πώς δεν έχεις πάει σε μουσείο τώρα τελευταία γιατί φοβάσαι μη σε περάσουν για έκθεμα?
-Ρε θα με αφήσεις στην ησυχία μου?
-Καλά έχεις δίκιο συγγνώμη. Ξέρεις όμως τι είναι αυτό που μου αρέσει σε εσένα
-Για πες
-Όσο μεγαλώνεις τόσο καλύτερος ήσουν!
-Όπως έλεγε και ο Αλμπερτ Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η μαλακια σου. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
-Πνευματώδες. Να σου πω έσβησες κεράκια
-Όχι ρε
-Γιατί δεν χωρούσαν στην τούρτα η σου ζήτησαν άδεια από την πυροσβεστική
-Ανόητε.Το Σάββατο θα έρθει κόσμος στο σπίτι για να σβήσω.
-Θα ζεις μέχρι τότε?
-Αι στον διάολο
-Καλά σε αφήνω μόνο σου
-Στο καλό και να μας γράφεις
-Έλα αφού ξέρεις πως σε αγαπώ
-Ναι καλά
-Άντε παραπονιάρη μου. Χρόνια σου πολλά . Να ζούμε να σε θυμόμαστε.
-……………………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου