Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Γόβες και φόρεμα


-Να σε ρωτήσω κάτι?
-Για πες γλυκέ μου
-Αν το σεξ είναι τόσο φυσικό, τότε γιατί υπάρχουν τόσα βιβλία με οδηγίες πώς να το κάνουμε;
-Ξέρεις Αρχίζω να πιστεύω πως δεν ζεις σύμφωνα με τις δυνατότητές σου.
-Σοβαρά; Νομίζεις πως μπορώ να πηδάω και να πίνω περισσότερο;
-Όχι ρε τρελός είσαι? Έχεις δει τελευταία τον εαυτό σου στον καθρέπτη? Απλά τελικά δεν είναι για εσένα τα παρτυ .Δεν σου πάνε ,πως το λένε.
-Γιατί το λες αυτό. Μια χαρά περάσαμε.
-Μια χαρά? Για πες μου γλυκέ μου τις γόβες και το φόρεμα τα είδες?
-Μα αφού γινόταν χαμός εκεί μέσα, καταλαβαίνεις.
-Ναι καταλαβαίνω. Ξέρεις ποιον μου θυμίζεις; Τον Ιώβ.
- Τον Ιώβ από τη Βίβλο;
- Πόσους Ιώβ ξέρεις; Τον Ιώβ, αυτόν που ο Θεός τιμώρησε για να σπάσει πλάκα. Έτσι και με εσένα. Νομίζω πως σπάει πλάκα μαζί σου ο Θεός
-Ο Θεός τον τιμώρησε για να δοκιμάσει την πίστη του.
-Το ίδιο πλάκα έχει
-Τα λες όλα αυτά γιατί κατά βάθος ζηλεύεις το πόσο καλός είμαι
-Τι εννοείς καλός? Καλός άνθρωπος ?
-Όμορφος και γοητευτικός ανόητε
-Μπορείς να το πεις και έτσι. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν δείχνεις σαν τον τύπο που φαντασιώνονται οι γυναίκες όταν είσαι από πάνω τους. Καταλαβαίνεις τώρα γιατί έχουν όλες κλειστά τα μάτια τους μαζί σου?
-Πνευματώδες
-Σου άρεσε ε?
-Ξεχνάς πώς βρίζοντας εμένα βρίζεις και τον εαυτό σου
-Δεν είναι ακριβός έτσι. Βλέπεις εγώ είμαι ένα καλύτερο κομμάτι του εαυτού σου. Είμαι αυτό που θέλουν οι γυναίκες από εσένα αλλά δυστυχώς στην πορεία τους προκύπτεις …εσύ.
-Είσαι βλάκας. Αν είναι όπως τα λες γιατί περιτριγυρίζαμε από όμορφες γυναίκες
-Το μέγα το μυστήριο της ζωης.Στην θέση σου πάντως θα πρόσεχα. Πολλές όμορφες μαζευτήκαν
-Και τι θα έπρεπε δηλαδή , να γνώριζα μόνο άσχημες?
-Πίστεψέ με, γλυκέ μου . Καλύτερα χοντρή και άσχημη.
-Δεν το νομίζω.
-Καλά ,θα ρίσκαρες το γάμο σου για μια χαριτωμένη 24αρα  ας πούμε?
-Σίγουρα δε θα το ρίσκαρα για μια χοντρή και άσχημη.
-Έτσι όπως το θέτεις δεν θα διαφωνήσω . Αν και να σου πω τι έχω καταλάβει τελικά για τις γυναίκες βλέποντας εσένα?
-Για πες
-Οι γυναίκες προτιμούν να είναι όμορφες παρά έξυπνες, γιατί οι ηλίθιοι άνδρες είναι πολύ περισσότεροι από τους τυφλούς
-Σταματά επιτέλους. Δεν σε αντέχω. Με κάνεις να έχω ψυχολογικά προβλήματα.Έχω συλλάβει τον εαυτό μου να μιλά άσχημα για εμένα
-Ποτέ μη μιλάς άσχημα για τον εαυτό σου. Οι φίλοι σου μπορούν να καλύψουν πλήρως αυτό το θέμα
-Το θέμα είναι πως ξύπνησα σήμερα το πρωί και άκουγα φωνές στο μυαλό μου να μου λένε να ζητήσω βοήθεια. Ευτυχώς που το κατάλαβα πριν το πει κάποιος άλλος, έτσι;
-Σίγουρα. Τι θα κάνεις με την εσωτερική σου ανακάλυψη;
-Νομίζω πως είναι ώρα να πάω στη ψυχίατρό μου.
-Μπα από δικηγόρο το πήγαμε σε ψυχίατρο τώρα
-Βλάκα  για την γιατρό μου σου λέω  
-Γιατί εγώ δεν σου κάνω? Υπάρχει καλύτερη ψυχοθεραπεία από αυτό που κάνουμε τώρα?
-Μπορείς γράψεις συνταγή για φάρμακα ?
-Έχεις δίκιο. Φρόντισε να είναι κάτι δυνατό όμως

Υ.Γ.
Το στιλέτο είναι σύμβολο του σεξ απίλ, του γκλάμουρ και της εξουσίας. Δεν είναι τυχαίο ότι από τη δεκαετία του 1950 έως σήμερα έχει πρωταγωνιστήσει σε αμέτρητες ταινίες και τραγούδια. Άλλωστε, όσο ψηλότερο το τακούνι, τόσο μεγαλύτερη η αυτοπεποίθηση της γυναίκας που το φορά.Οι γυναίκες το λατρεύουν και οι άντρες το χαζεύουν. Ο λόγος για το στιλέτο. Το πιο θηλυκό υπόδημα όλων των εποχών. Το τακούνι του μοιάζει με καρφί και έχει μήκος από 10 έως 15 εκατοστά. Ουσιαστικά, η ιστορία του ξεκινάει από τα 30s, όταν ο Γάλλος σχεδιαστής και κατασκευαστής υποδημάτων Andre Perugia φτιάχνει ένα ζευγάρι φετιχιστικά παπούτσια-καρφιά για μια τραγουδίστρια της όπερας.

3 σχόλια:

  1. Μη λέμε τα ίδια για πρόσωπα και καταστάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε πανουλι πότε θα μας γνωρίσεις τον άλλο σου εαυτό?
    Τον ΘΕΛΩ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρε παιδια κανουμε και κανενα σχολιο για τον δημιουργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή