Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Γιάννενα


-Τι σε έπιασε χθες αγόρι μου?
-Μπα τίποτα μωρέ. Μια κρίση αυτογνωσίας ήταν και πέρασε
-Άντε μπράβο γιατί με τρόμαξες. Θα μου πεις τελικά για τα Γιάννενα?
-Τι να σου πω? Καλά ήταν
-Μόνο καλά? Μα με το τσιγκέλι θα στα βγάλω?
-Δεν μπορώ να μιλήσω μην επιμένεις
-Γιατί?
-Απειλούμαι με καμπάνες και κουδούνια
-Και μασάς γλυκέ μου εσύ? Πες τα όλα αγόρι μου. Εγώ είμαι εδώ
-Μα αυτό είναι που φοβάμαι
-Τι θέλεις να πεις?
-Πως πάνω στον αυθορμητισμό σου θα τα ξεράσεις όλα.
-Είσαι τρελός. Εγώ είμαι ταφος….Ελα πες μου τώρα
-Τι να σου πω… μακριά πολύ είναι τα Γιάννενα. Ακριβώς 8 ώρες έκανα
-Καλά με αυτοκίνητο πήγες η με γαϊδούρι?
-Έκανα και στάσεις ρε. Μια για κατούρημα…. τι μια δηλαδή…..
-Μικρή κύστη ε?
-Κάπως ετσι…..αλλη μια για κολοκυθόπιτα…
-Έφαγες καλά ε?
-Ξέρεις πιο είναι το αστείο? Πως από τα 4 κομμάτια εγώ μόνο μια δαγκωνιά έφαγα
-Νηστικός έμεινες ε?
-Λύσσαξα . Ευτυχώς που είχε σουβλάκια το βράδυ
-Καλά ταξίδεψες 500 χιλιόμετρα για σουβλάκια?
-Και για να δω την λίμνη
-Και την ειδές?
-Ναι αμέ. Υπό βροχή πίνοντας καφε…..περασα και στο νησάκι όμως
-Πάλι καλά
-Τι πάλι καλά ρε? Την ιστορία της κυρά Φροσινης την ξέρεις?
-Και βέβαια
-Ε λοιπόν παραλίγο να έχουμε αναπαράσταση
-Τόσο καλά?
-Πολύ γρίνια φίλε μου
-Μα εσύ δεν είσαι ο γκρινιάρης?
-Καλά αν εγώ είμαι γκρινιάρης και παράξενος τότε……
-Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός?
-Μπορεί , τι να σου πω. Πάντως έβγαλα χρήσιμα συμπεράσματα για τους φίλους μου
-Για πες
-Καλυτέρα να μασουλανε  παρά να μιλανε. Τι την θέλουν την ειλικρίνεια μου λες? Εγώ έπαιρνα και έπαιρνα και να οι μεζέδες και δώσου το κρασί και τελικά έμειναν σχεδόν όλα.Από την στενοχώρια και την ντροπή δεν έφαγε σχεδόν τίποτα
-Πλακά κάνεις?
-Και εγώ αν δεν το έβλεπα με τα μάτια μου δεν θα το πίστευα αλλά ναι!
-Δηλαδή δεν πέρασες καλά
-Τρελός είσαι ρε? Άψογα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου