Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Δύσκολα μαθήματα


Στη γη των λωτοφάγων, ο χρόνος σου παίζει παιχνίδια.
Τη μια μέρα ονειρεύεσαι.
Την επόμενη, το όνειρο σου έχει γίνει η πραγματικότητα σου.
Ήταν οι καλύτερες εποχές.
Μακάρι να μου το είχε πει κάποιος.
Γίνανε λάθη, παρθήκαν δύσκολα μαθήματα.
Ίσως κάτι να φταίει στην ατμόσφαιρα αυτής της πολης.
Μια πολη βουτηγμένη στην αμαρτία με τις σειρήνες να σε παραμονεύουν σε κάθε της στενό.
Κατσουφιασμένοι ,ατσαλάκωτοι δήθεν, κωλοσφιγμενοι  μαλακες.
Τους βλέπω να περιπατάνε δίπλα μου ρισκάροντας για γυναίκες που θα έχουν ξεχάσει στα επόμενα 10 λεπτά.
Ο άλλος μου εαυτός  συνεχίζει χωρίς εμένα ενώ εγώ βυθίζομαι σε μια θάλασσα με ανώφελα ξενύχτια.
Τελικά πάντα θα τον αγαπώ. Ίσως γιατί αντιπροσωπεύει όλες τις αμαρτίες που δεν είχα το θάρρος να κάνω .
Δεν ξέρω πως έφτασα εδώ.
Αλλά να 'μαι, ξεφεύγω στο σκοτεινό  ουρανό της Αθήνας .
Έμαθα τελικά να ζω για το ταξίδι και όχι τον προορισμό
Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να ξεδιαλύνω, για χάρη του τουλάχιστον.
Ο χρόνος τρέχει το κενό πλατυάζει. Δε θα μ' αγαπάει πάντα ό,τι και να γίνει.

4 σχόλια:

  1. ρε φιλε τι να πω τωρα?
    επιασες τον παλμο αυτης της μπουρδελο Αθηνας
    Περιμενω και αλλα σαν αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. apo ta kalitera pou exw diavasei.Sinexeise na mas afipnizeis
    Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. νομίζω πως είναι οτι καλύτερο έχεις γράψει μέχρι σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή