Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Ξενερωμα


-Πώς πάει, γλυκέ  μου;
-Δεν μπορώ να κλείσω μάτι σήμερα.
-Δεν μπορείς να κοιμηθείς;
-Μπα. Το κρεβάτι είναι τεράστιο και εγώ μόνος μου και ξενερωμένος
-Περίεργο,και εγώ σήμερα κάπως έτσι νιώθω  αν και δεν είχα ποτέ πρόβλημα να βρω κάποια να μοιραστώ  το κρεβάτι μαζί της.
-Ανοησίες . Τελικά η ηθική είναι άγνωστη λέξη για εσένα.
-Κοίτα, για την ηθική μου αστάθεια ,είναι εξ ορισμού απόδειξη της κληρονομικής ζωηράδας.Γιατί δεν το κάνω από ρουτίνα, ούτε από προγραμματισμό, σκέφτομαι πολύ σοβαρά σε κάθε περίπτωση.
-Μήπως να κόψεις το ποτό και τις γυναίκες
-Το δοκίμασα και αυτό
-Και?
- Ήταν οι χειρότερες  ημέρες  της ζωής μου.Τι μπορώ να κάνω, λοιπόν, για σένα;
-Εύκολο. Απλά πες μου ότι παρά τα όλα......φαινομενικά ηλίθια πράματα που κάνω, είμαι καλός άνθρωπος.
-Ω, Θεέ μου. Περνάς πραγματικά μια σκοτεινή νύχτα για την ψυχή σου ε?
-Απλά δε μου αρέσει πολύ ο εαυτός μου τελευταία. Και μας έχει τελειώσει και το αλκοόλ.Αλλιώς θα κοιμόμουν σα μεθυσμένο πουλάκι αυτήν τη στιγμή.
-Και τι; Θες να ακούσω την εξομολόγησή σου......και να σου δώσω άφεση για όλες τις αμαρτίες σου;Είναι δύσκολο αυτό, απ' τη στιγμή που ξέρω τι έχεις κάνει.
-Θες να σου πω τις φρικιαστικές λεπτομέρειες;
-Χριστέ μου, όχι. Δηλαδή, αυτή είναι η ομορφιά του να είμαι της φαντασίας σου. Δε χρειάζεται να ακούω τις φρικιαστικές λεπτομέρειες πια………. Λοιπόν νομίζω πως έχω λύση στο πρόβλημα σου.
-Για πες
-Να ξενερώσεις …. γενικώς
-Εύκολο να το λες…
-Αντιμετωπίζεις δυσκολίες στο να το πράξεις?
-Τώρα θέλεις απάντηση?
-Ε τότε σου έχω κάτι καλύτερο
-Λεγε
-Βρες μια γυναίκα που μαγειρεύει που βγάζει πολλά λεφτά και όμορφη που λατρεύει το sex
-Και αν συναντηθούν και οι 3 τους?
-Μα τι τρέχει με εσένα? Που είναι αυτός ο συνεσταλμένος άνθρωπος που γνώριζα?
-Ρε σου λέω δεν είμαι καλά. Είμαι προβληματισμένος.Εχω πέσει σε περισυλλογή
-Ωχ δεν μου τα λες καλα.Με επιβεβαιώνεις
-Σε τι ? 
-Η ζωή σου χωρίζεται σε τρεις φάσεις:
Επανάσταση, περισυλλογή, τηλεόραση.
Ξεκινάς ν' αλλάξεις τον κόσμο το σκέπτεσαι  και καταλήγεις να αλλάζεις κανάλια.
-Είσαι γελοίος .Σ' ευχαριστώ, όμως. Με κάνεις να αισθάνομαι καλύτερα.
-Αυτή είναι η δουλειά μου. Όσο και να θέλω να μιλάμε για ψυχικές αναζητήσεις, πρέπει να φύγω.
-Ακόμα μ' αγαπάς;
-Πάντα.Αυτό είναι το πρόβλημα.
-Αυτό είναι αλήθεια.
- Να κοιμηθείς, αμαρτωλέ.


Υ.Γ.
You can't always get what you want
But if you try sometimes you might find
You get what you need

2 σχόλια:

  1. τωρα τι να πω?
    γιατι καλε μου ξενερωσες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. -Βρες μια γυναίκα που μαγειρεύει που βγάζει πολλά λεφτά και όμορφη που λατρεύει το sex..πάλι για εμένα μιλάς...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή