Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Αμαρτια


-Ξέρεις , αναρωτούμε το ποιος είναι ο πιο αμαρτωλός άνθρωπος στην γη και το τι τελικά είναι αμαρτία
-Γιατί για να δεις σε ποια θέση θα σε κατατάξουν ?
-Παψε βλάκα , μιλώ σοβαρά
-Λοιπόν νομίζω πώς η Εύα είναι η πιο αμαρτωλή από όλους μας.
-Λόγο του προπατορικού ?
-Ναι αλλά όχι έτσι όπως το σκέφτηκες εσύ
-Αλλά ?
-Να , όταν το έκανε με τον Αδάμ ήταν σαν να πηδήχτηκε με τον μισό πληθυσμό της γης . Ξέρεις εσύ καμία άλλη να το έχει κάνει ?
-Ναι και ο Καιν που σκότωσε τον αδελφό του δολοφόνησε το ¼ της ανθρωπότητας .Τη χαζομάρες λες μωρέ ?
-Μου αρέσει ο τρόπος που σκέπτεσαι . Βλέπεις ? Το να κάνεις παρέα μαζί μου έχει και τα θετικά του.
-Να σου πω . αν σε σκοτώσω τη αμαρτία θα είναι ? Δολοφονία η αυτοκτονία ?
-Μα δεν μπορείς να το κάνεις . Εσύ με φέρνεις εδώ και θέλεις να με ξαποστείλεις κιόλας ?
-Εγώ ? Μα γιατί να είμαι τόσο μαζοχιστής ? Οκ φύγε , δεν σε θέλω
-Ε δεν είναι και τόσο απλό . Βλέπεις είμαι δημιούργημα τις φαντασίας σου και ο μονός τρόπος να μην υπάρχω είναι να σταματήσεις να σκέπτεσαι ……….κάτσε εγώ πώς υπάρχω τότε ?............ Μα αφού έχεις σταματήσει να σκέπτεσαι προ πολλού.
-Δηλαδή λες πως είμαι βλάκας ? Φυτό ?
-Όχι όχι προς θεού
-Μη πιάνεις τον θεo στο στόμα σου.
-Μπα έγινες  κολλητός με τον μεγάλο  ?Παίρνουμε το μέρος του τώρα ? Για να θέλεις εσύ να έχεις τον μεγάλο βύσμα , κάποια μαλακια έχεις κάνει .
-Καμία μαλακια . Απλά φιλοσόφησα την Ζώη
-Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από εσένα . Εγώ στην θέση σου πάντως αλλά πράγματα θα της έκανα της ζωούλας.
-Ωπα ωπα .Πολύ γαμικουλας δεν μας βγήκες ?
-Ε σε αυτήν την σχέση ας είναι κάποιος το κυρίαρχο αρσενικό .
-Δεν σε καταλαβαίνω ,τελικά πρέπει να με μισείς πολύ
-Ακριβός το αντίθετο βρε κουτό. Αν σε μισούσα δεν θα ήμουν εδώ .Έλα δώσε μου ένα φιλάκι
-Φύγε από εδώ ρε . θα μας κρεμάσουνε κουδούνια
-Μα είναι κακό να αγαπά κάνεις τον εαυτό του ?
-Τον εαυτό του ? Μα εγώ δεν έχω καμία σχέση με εσένα .Εσύ είσαι ένα εγωιστικό άθλιο δημιούργημα της φαντασίας μου . Κυνικός ωραιοπαθής και ανώριμος .
-Προτιμώ την ανωριμότητα , από την ωριμότητα που προσεγγίζει τα όρια του σάπιου.
-Ωπα το χοντραίνεις τώρα
-Έχεις δίκιο . συγγνώμη
-Μπα ? Ζητάς και συγγνώμη ? Θαύμα θαύμα!! Και μετά λες πως δεν υπάρχει θεός.
-Πάντως κομουνιστή που πιστεύει στον θεό ,πρώτη φορά βλέπω.
-Και πάλι το χοντραίνεις . Όχι και κομουνιστής . Πρώην Κνιτης.
-Ναι και νην παντρεμένος αριστερίζων  . Αλήθεια και η γυναίκα σου αριστερή δεν είναι ?
Ξέρω πως οι αριστερές κάνουν τρελό κρεβάτι
-Μη πιάνεις την γυναίκα μου  στο στόμα σου . την γυναίκα μου την έχω πάνω απ όλες
-Και εγώ , με την διαφορά πως όλες τις άλλες προτιμώ να τις έχω από κάτω
-Ποσό μαλακας μπορείς να γίνεις τελικά ?
-Μα όχι γλυκέ μου , για σκέψου το λίγο. Οι καλύτεροι εραστές είναι οι σύζυγοι που απατούν τις γυναίκες τους. Κάνουν συνεχώς εξάσκηση. Το λέει και η Merlyn
-Εδώ που τα λέμε δεν έχεις και άδικο
-Βλέπεις στα λόγια μου έρχεσαι
…….
-Τελικά κατέληξες στο τη είναι αμαρτία ?
-Μπα . Αυτό που ξέρω όμως είναι πως η αμαρτία είναι πολύ εθιστική
………
Καληνύχτα γλυκέ μου
Καληνύχτα . Και σταμάτα να με λες γλυκέ μου



Υ.Γ.
Υπάρχουν πράγματα που η Αγία Γραφή αναφέρει συγκεκριμένα ότι είναι αμαρτία. Παραδείγματα από τέτοια λίστα περιλαμβάνονται: Παροιμίες 6:16-19, Γαλάτας 5:19-21, Α` Κορινθίους 6:9-10. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτές οι περικοπές παρουσιάζουν αμαρτωλές πράξεις, που ο Θεός δεν εγκρίνει. Φόνος, μοιχεία, ψέμα, κλοπή, κλπ. – δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Αγία Γραφή παρουσιάζει αυτά τα πράγματα σαν αμαρτία.

Υ.Γ.2

Η Βίβλος δεν αναφέρει πουθενά ιδιαίτερα τον αυνανισμό ή ότι ο αυνανισμός είναι ή όχι αμαρτία..

4 σχόλια:

  1. Ουφ! Το δεύτερο υστερόγραφο σου με ανακούφισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εμενα ρε φιλε.Ουφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και γω που νομιζα οτι ζουσα χωμενος στην αμαρτια....μου γα...ες το ονειρο γλυκε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ''-Ποσό μαλακας μπορείς να γίνεις τελικά ?-Τελικά κατέληξες στο τη είναι αμαρτία ?
    -Μπα . Αυτό που ξέρω όμως είναι πως η αμαρτία είναι πολύ εθιστική..'' Μάλιστα...θα συμφωνήσω με τα παραπάνω δικά σου λόγια..αλλά θα πώ και κάτι ακόμα..που λέω εγώ..περίπου ενα χρόνο τώρα..''βαρέθηκα να είμαι πειρασμός,θέλω να γίνω αμαρτία..''

    ΑπάντησηΔιαγραφή