Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

21/05/2010

Από την πρώτη στιγμή που σε είδα ήξερα ότι πρέπει να σε αγαπώ με ολες μου τις δυνάμεις όσο περισσότερο μπορώ
Ότι δεν μπορώ να παψω να σε αγαπώ ουτε στιγμή
Και αυτή την αγάπη θα την θυμάμαι και θα κουβαλαω για πάντα μέχρι να πεθάνω
Σε κάθε ανόητο τσακωμό μας που θα συμβεί ,σε κάθε μου νευριασμένο ξενύχτι που θα έρθει ανησυχώντας για το που είσαι , σε κάθε σου κλάμα, σε κάθε Κυριακή μεσημέρι που περάσαμε αγκαλιά βλέποντας μια ταινία στην τηλεόραση, σε κάθε μου ξέσπασμα, θα θυμάμαι το πόσο σε αγαπώ.
Και θα ευχαριστώ τον όποιο θεό υπάρχει, υπήρξε η θα υπάρξει , που μπόρεσα στην ζωή μου και αντίκρισα εκείνα τα υπέροχα μάτια μια ημέρα του Μαΐου
Εκείνο το χαμόγελο που ήρθε και μου άλλαξε τον κόσμο
Και θα ευχαριστώ το σύμπαν και όποιον άλλον μπορώ, που μπόρεσα να ακούσω από τα χείλια σου ‘’σ’αγαπαω μπαμπάκα’’
Θα ευχαριστώ την μητέρα σου που σε έφερε στην ζωή και σε γνώρισα.
Μα πάνω από όλα θα ευχαριστώ εσένα που με έκανες για πρώτη φορά να το αισθανθώ και να  πω …..
….Είσαι ο έρωτας και η αγάπη της ζωής μου
Ότι έχω και ότι είμαι είναι δικά σου

Για πάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου